Monday 25 April 2011

RELAXING!!





H&M dress+ jeans jacket
Zara sunglasses+ bag
Buffalo shoes




Hey!

I hope you had nice easter holidays and of course a nice easter as well.
I spend my last free day with my friend Josy today.
The weather in London is still a dream.
We were just sitting at the Hyde Park, eating grapes and enjoying the sun. ( I could do that everyday)
BUT...because of the lovely Kate and lovely William I will have free next week again for friday and the following monday.
At the Beckingham Palace is nearly all finished and a lot of TV-teams are here from all over the world.
I will celebrating the wedding next friday and I will try to take a lot of nice pictures for you.

Next week I will post more about the royal wedding!!

Good night!




Hey!

Ich hoffe ihr hattet alle schöne Osterferien und natürlich Ostern.
Ich habe meinen letzten freien Tag heute mit meiner Freundin Josy verbracht.
Das Wetter in London ist immer noch ein Traum!!
Wir haben einfach im Hyde Park gesessen, Weintrauben gegessen und die Sonne genossen. :) (Ich könnte das jeden Tag machen)
ABER hey...aufgrund der lieben Kate und dem lieben William habe ich nächste Woche schon wieder ein verlängertes Wochenende.
Heute wurde am Beckingham Palace schon alles geschmückt und natürlich sind sämtliche Kamerateams aus aller Welt hier.
Ich werde nächsten Freitag die Hochzeit selbstverständlich verfolgen und versuchen gute Bilder zu machen um sie euch zu zeigen.

Nächste Woche wird mehr über die Hochzeit gepostet!!

Gute Nacht!

No comments: